Restaurant Brands, istikrarlı fast-food talebi sayesinde gelir tahminlerini aştı
Burger King ve Tim Hortons’ın ana şirketi Restaurant Brands International Inc. ikinci çeyrekte Wall Street’in gelir beklentilerini aştı. Şirketin başarısı, ABD fast-food sektörü daha geniş çaplı bir yavaşlamayla karşı karşıya olsa bile, fast-food’a yönelik talebin dirençli olduğu bir dönemde geldi.
Fast-food sektörü, sürekli enflasyon ve yüksek borçlanma maliyetlerinin dışarıda yemek yemeyi azalttığı bir dönemde müşterileri çekmek için aktif olarak indirim ve promosyonlar sunuyor. Özellikle Burger King, rakibi McDonald’s’ın (NYSE:MCD) benzer bir teklifinden hemen önce gelen yeniden tanıtılan 5 dolarlık değerli yemeğinin faydalarını gördü.
Değerli yemek stratejisine ek olarak Burger King, kapsamlı bir geri dönüş planını desteklemek için mağazalarına, ekipmanlarına ve reklamlarına yatırım yapıyor. Bu yaklaşım, yaya trafiğindeki kayda değer artışın da gösterdiği gibi meyvelerini veriyor gibi görünüyor. Placer.ai’den alınan veriler, Burger King lokasyonu başına ortalama yaya trafiğinin bu çeyrekte %4,3 oranında arttığını gösteriyor ki bu, geçen yılın aynı döneminde rapor edilen %1’lik artışa kıyasla önemli bir gelişme.
İkinci çeyrek için Restaurant Brands International 2,08 milyar dolar gelir bildirdi. LSEG verilerine göre bu rakam analistlerin 2,02 milyar dolarlık ortalama tahminini aşıyor. Şirketin performansı, sektörü bir bütün olarak etkileyen ekonomik baskılara rağmen tüketicilerin fast-food seçeneklerine olan ilgisinin devam ettiğini gösteriyor.
Reuters bu makaleye katkıda bulunmuştur.
Bu makale yapay zekanın desteğiyle oluşturulmuş, çevrilmiş ve bir editör tarafından incelenmiştir. Daha fazla bilgi için Şart ve Koşullar bölümümüze bakın.